16 oktober 2007

Ängelholm

Nu har jag var här i Ängelholm i två dagar och jag säger det....my goood va det är rörigt i huvudet. Illafall igår. Ville åka hem o skita i allt ihop. Men idag känns dte faktist bättre :)

Saknar Johan, inte kul att vara här helt själv, sova själv :(

Klassen är roligt. Var ute o åt alla igår o ska ut ikväll igen. Borde kanske vara hemmao laga mat o spara pengar, men det är ju så mycket roligare så här. Om alla andra ska ut vill ju jag oxå det. Få maten serverad är ju bättre än att stå i min tråkiga lilla pentry o laga den ;)

Sitter på skolan nu, eftersom jag inte har nån dator på rummet. Hade vart skönt att ha en men men, detta funkar väl oxå. Sk asnart gå hemåt. kanske kilar upp på stan idag igen. Finns faktiskt ganska mykcet trvlig shopping. Åhlens är toppen :)

De va de. Tjo hej

Inga kommentarer: