12 mars 2008

Ledig

Hej hej

Igår och idag har jag vart ledig. Jobbade hela helgen så de e ja ju värd :)

Igår började jag dagen med att slappa men tog tag i mig själv framåt eftermiddagen och städade o tvättade lite. Fixade till lite i sovrummet så nu e de jätte fint där inne :) Har varit vår avlastningsplats för saker vi inte vetat vad vi ska göra med. O de e ju inte bra, ett sovrum ska ju vara en harmonisk plats som de säger :)

Idag vet ja inte vad ja ska göra. Kanske blir en sväng till Marieberg, men ja vet inte. Ska kanske kanske träna ikväll med mitt gamla lag HKJ. Har ju spelat i Kumla nu ett tag, men det ryktas om att det ska bli ett B-lag i HKJ igen, lr förlåt......utvecklingslag :) så ja tänkte att ja kan ju åka ner o testa lite med A-laget så länge, men ja vet inte. Får se vad ja känner framåt eftermiddagen.

Imorrn e de jobb igen.....eftermiddag....känns ganska okej, e ju ledig fredag - söndag sen så ja överlever nog :)

I helgen bär det ju iväg med buss till El Stockholmo........genrep melodifestival :) Woho........ska bli så skoj. Har aldrig vart i globen så bara de e ju skoj.


Här är min lilla stolle.......ska envisas med att ligga där fast det är en växt i vägen :) Han e för gó

Inga kommentarer: