03 april 2010

GLAD PÅSK

Hej hej och glad påsk till Er alla!

Jag sitter på jobbet och degar. Tiden går långsamt...
Det är inge roligt att jobba när resten av familjen är ledig.

Nu kom precis min arbetskollega och visade mig ett diagram över hur dåliga mina bildäck är. Pratade förut om att jag hade året-runt-däck på bilen och då sa han -Dom är ju livsfarliga!
Då sa ju jag självklart att dom är hur bra som helst, och nu så kom han och visade detta testet, och dubbfria vinterdäck fick sämst på allt förutom bensinförbrukning! Jippiiee! Känns jättesäkert och bra! Tack Andreas!!

En liten parentes bara :)

Hur som helst så jobbar jag imorgon oxå och sen är jag ledig måndag. Mycket skönt :) Sen på fredag är det dags för bröllop nr.1 denna vår. Ska bli så roligt. Det enda som är dåligt är att Johan antagligen inte kommer att kunna följa med. Han jobbar!

Kent konserten var underbar. När det gäller sånt där har jag verkligen inte så höga krav. Jag hade varit nöjd om jag bara hade fått höra sista låten, det var den jag väntade på hela konsterten. Tre av mina favoriter blev det och det ska jag ju verkligen vaar nöjd med :) Bryr mig inte om att det låter precis som på skivan, det är känslan att stå där och se dom där framme på scenen och känna musiken pulsera genom hela min kropp. Det är en underbar känsla! Blir nog att se dom i Göteborg i sommar. Wiii längtar redan hihi

- Socker
- Kevlarsjäl
- Mannen i den vita hatten (16 år senare) ♥

Inga kommentarer: