07 september 2010

Movie- and thai-night

Hej hej

Igårkväll lyxade vi och köpte mat från "New Tokyo" i Kumla. Jag måste säga att jag bara älskar att de har öppnat Thai i Kumla. Det är något jag verkligen har saknat. Vi har nog köpt mat därifrån 4 gånger redan :) Supergott!!

Vi hyrde filmen "I love you Phillip Morris" Vi hade blivit rekommenderade av kompisar att se den. Men jag vet inte vad jag tycker om den faktiskt. den var bra, men inte fantastisk. Det är ju helt galet att den är verklighetsbaserad!!

Ikväll blir det vattengympa med tjejerna :) Emma, Fia & Sanna. Ska bli jätteskoj att testa. Det blir vi och tanterna hihi
På fredag kanske jag ska testa Actionpump. Har ingen att gå dit med, så jag får se om jag struntar i det, eller helt enkelt testar själv.

Hej så länge!

Inga kommentarer: