01 februari 2011

8 days too much

Tung period nu!! Är inne i en jobba-8-dag-i-streck-period!!! Det känns jätte, jätte, JÄTTE jobbigt! Har sökt ledigt imorgon för att få ett litet brejk, men har ej fått svar än.... De har tyvärr flaggat lite för att det inte kommer att bli beviljat, men det sista som överger människan är ju hoppet, som man så fint brukar säga :)

Hemma håller vi på att renovera köket. Trodde det skulle gå relativt smärtfritt, men allt har strulat tycker jag. Vi trodde att det skulle vara klart förra veckan, men icke. Så nu hoppas jag verkligen att det blir klart denna. Nu är det bara lite tapeter kvar som ska upp, sen taklister, och kakel, och lite lister till fönstren, sen är det klart! Det ska bli skönt, man vet inte hur beroende man är av ett fungerande kök, fören man står där med grejer högt och lågt.....

Ikväll ska jag hem till Petra på tjejmiddag. Tre veckor sen sist så, ska bli jätteroligt att träffa alla igen!!

I helgen ska jag nog köpa lite tyg och sy nya gardiner till mitt nya kök :) Det ska bli så kul att få fixa till och få den nytt och fräscht Som jag har längtat efter detta kök :)

Ha det fint!!

Kram Mikaela

Inga kommentarer: