28 februari 2012

Solig Tisdag

Hej hej


Idag har vi varit på babysång, jag och Mia :) Har inte varit där på ett par veckor så det var skoj. Tyvärr var den ordinarie sångledaren sjuk, så vi fick nöja oss med en inhoppare. Tur att han inte är ordinarie, för det var ju inte ett bra inhopp. Men men, kanske inte lätt att bara komma in sådär?! Mia hade på sig sin nya fina klänning, från Annas Alster som jag bloggade om igår. Hon fick mycket beröm för den, och det förstår jag så fin som den är :) hihi


Senare på dagen var vi iväg och fixade present till lilla Alice som har blivit 1 år och ska ha kalas på torsdag :) Kul kul tycker både jag och Mia. Imorgon ska vi in till Marieberg med Jessi och komplettera presenten lite.


Jag blir så glad när solen skiner, det är bar-mark och fåglarna kvittrar. Våren måste nog vara den bästa tiden på året!! Helt klart!!


Nu vaknar nog snart Mia och vill ha gröt, eller hon får det vare sig hon vill eller inte ;)


Tack och hej!



Gammal bild från sommaren 2010. Tycker den är så härlig och passande med tanke på den soliga dagen vi haft

Inga kommentarer: