28 oktober 2012

Dagen efter

Jag höll ut enda till halv ett, det trodde jag aldrig faktiskt :)
Rolig kväll med gooood mat och trevliga människor. Hade ju så gärna tagit ett glas rödvin, har varit sugen på det sista tiden....skulle ju aldrig komma på tanken att göra det, absolut inte, men som sagt är det läskande när alla runt omkring dricker det. Längtar ännu mer efter mögelost :) Det är pest att behöva avstå. Ost och kex är ju sååååå gott. Bara att hålla ut 4 månader till...

Nu ska jag väcka herrn i huset här bredvid, snart hem till mor och far och hämta hem vårt bustroll. Hoppas hon har skött sig inatt :/

Det knäppa är att jag känner mig lite bakis jag med ?? Inte van att vara uppe så sent och sova såhär länge :)

Påminnelse: Idag ställer vi TILLBAKA klockan en timma! Ex. är din klocka (som du inte ställt om) 9.50 ska du ställa om den till 8.50 :)

Tack och bock!


Mikaela



Inga kommentarer: