30 december 2008

Liten familj igen

Hej hej

Nu har storebror och moster åkt hem till sitt igen. Känns trist. Dom har varit hemma en vecka nu över julen och det har varit så mysigt att ha dom här. Speciellt nu när jag har varit ledig några dagar. Jag och Marianne (moster) har lagat mat på kvällarna till resten av familjen. Vi har tittat på film och druckit te....mee like :)

Vi har ju varit så många som åtta stycken hemma hos mamma och pappa nu över julhelgen när alla har varit hemma. Tycker om när man är många. Har aldrig haft en stor släkt så åtta är ganska många enligt mig hihi

Imorgon är det Nyårsafton och det kommer att firas hemma hos Emma & Henric i Bäckatorp. med kommer även två andra kompisar att vara. Ska bli mysigt. Tre rättersmiddag och mys!!

Har ju massor av bilder från julhelgen som jag tänker lägga upp några av men jag är på jobbet nu så det får vänta lite. Jobbar imorgon oxå fast förmiddag och slutar 13.45 så det är ganska lugnt.

Nu är det bara en timma kvar innan hemgång...skönt!

Nu återstår bara för mig att säga

GOTT NYTT ÅR




Inga kommentarer: