23 december 2008

Nu är det inte långt kvar

God kväll!

Nu är det verkligen inte lång tid kvar till Julafton Bara 1 ½ timma...wiiiiii
Älskar julen. Det är så skruttans mysigt. Tänk om det kunde vara snö ute imorgon när man slår upp ögonen. Vet ju att det inte blir så, men man kan ju få hoppas lite :)
Idag har vi varit på marieberg och shoppat dom sista klapparna. Sen var Sara, Henke & Sigrid från Halmstad här och hälsade på oss. Det var supermysigt. Vi tog en långpromenad med doggarna och sen blev det hem och äta Silviakaka (på drottning Silvias födelsedag) Suuupergott!!

Nu på kvällen var jag och Zigge hemma hos mamma och pappa. Åt lite julmat och tittade på en riktig julfilm...Elf.

Imorgon blir det att stiga upp i god tid. ge juleklapp till min darling. Äta en härlig julfrukost. Limpa och julskinka Mmmm. Finns det något bättre?? Sen bär det av till mamma och pappa efter att man gjort sig julfin.
Efter det väntar jobbet :( Kvart i två ska jag infinna mig......buhu
Nu ska jag krypa ner hos min darling i soffan och ge honom en stor gó julkram så att han blir frisk tills imorgon...stackarn.

GOD JUL


Inga kommentarer: