02 juni 2009

Gamla bilder

Hej hej

Sitter vid datorn hemma hos mammi o pappi och tittade igenom gamla bilder. Hittade några goa stunder som jag ville dela med mig av ;)

En annan sak......imorgon är min sista jobbardag innan semestern. Hade ett mysigt samtal (som alltid) idag med en vän och nu kan jag knappt vänta tills nästa vecka av en hel bunt med anledningar. Håret är en grej jag är mycket nyfiken på ;) Puss Darling!

På båten på väg till Prag med F-84 Vilken resa säger jag bara
Hela laget samlat utanför vårt otroligt "charmiga" hotell Ronni
(tror man kan ana lite ironi i min röst)
Hela goa underbara gänget på grillkväll här på PerLarsgatan 23 (Hos mamma o pappa)
Vår studentdag! Ett måste att posa tillsammans, som vi alltid har gjort :)
Vår lilla lilla plutt när han precis har fått flytta hem till oss. Där var han inte så kaxig :)

Puss Mikaela

Inga kommentarer: