02 februari 2010

Paradise Hotel

Har precis tittat klart på finalen av Paradise Hotel och kan inte låta bli att vara lite upprörd. Jag tyckte att Kristoffer skulle ha vunnit. Enligt mig har han spelat bäst.

Kan tycka att det är lite tjurskalligt av de andra deltagarna att inte se det. Buhu du röstade ut mig, varför gjorde du det? Han har spelat sånt fulspel!

Bla bla bla...vad skulle människan ha gjort då? Nej, jag är så bra kompis med alla så jag struntar i uppdraget. Jag offrar min plats! Det låter ju som en bra idé. Det hade inte någon annan gjort så jag fattar inte varför dom begär det av honom? Nä dom blir förbannade att han spelar fult och att han sticker folk i ryggen. Alla utmaningar han fick? Har dom så svårt att tänka sig in i en annan människas synvinkel? Du stack mig i ryggen! Hade du röstat på mig om rollerna hade varit ombytta? Jösses!

Självklart får man en annan bild av det hemma i tvsoffan, och jag kan inte svara för hur jag hade reagerat själv. Antagligen hade jag varit arg, men jag vill ändå tro att jag skulle ha kunnat se längre än det. Det där dom gjorde var ju bara töntigt. Att alla röstade på Jackie & Patrick. Gick förbi lite demonstrativt precis som om Här får får du din jävel för att du röstade ut mig!

Den enda som röstade vettigt och verkligen tänka till ur spelets synvinkel var Pontus! Han har varit klockren rakt igenom haha

Det är inte så konstigt att Patrick kan sitta och säga att jag har spelat så bra och inte trampat någon på tårna, han har ju inte fått någon utmaning som går ut på att trampa någon på tårna!!

Jaja nu har jag fått skriva av mig lite! Känns bra.
Snart dags att hämta min darling på jobbet!

Pööss & Gokväll!

PS GRATTIS MALIN och TOMMY TILL EN HELT UNDERBART SÖT LITEN TOVE! Måste försöka komma till Gävle någon dag och hälsa på er!

Inga kommentarer: