13 februari 2010

Renovera

Hej hej

Vill så himla mycket nu! Vissa perioder så går man bara runt hemma och accepterar att det ser ut som det gör, men nu, ja nu har jag hamnat i en så där jobbig period som jag bara vill göra om allt på en gång. Köket, badrummet, sovrummet, mysrummet, samtidigt som vi ska försöka spara till garage och betala av skulder. Det går ju inte ihop sig som ni hör tyvärr! Men högst upp på önskelistan ligger iallafall sovrum och mysrum, hoppas det går att fixa snart, fick ju sååå mycket ny inspiration av S idag :)

.................................................................................

Hade besök av kära vänner i förmiddags som bjöd på brunch. Oj så gott det var, så enkelt och så gott. Att man inte äter så där oftare är ju konstigt?

..................................................................................

Beställde en ny klocka från Internet igår, åhhh jag längtar så tills jag får den. Snyggaste klockan jag sett :) Är så glad att den snart är min wii wii wiiii

.................................................................................

Nu sitter jag på jobbet och har det bra. Lugnt och skönt, lagom med tåg och bra folk här. Kan inte bli bättre :) Jösses nu tänker ni väl "är det verkligen Mikaela som skriver detta?" men Ja, det är det faktiskt. Jag tycker att det helt okej att sitta här den här lördagskvällen. Haha blir nästan chockad själv av mina ord :)

.................................................................................

På återseende

Kramar Mikaela

Inga kommentarer: