10 februari 2009

En natt avklarad

Hej hej

Igår var det dags för nattjobb. Det var ett tag sen nu så jag visste inte riktigt hur det skulle gå. Men det gick ju bra som vanligt. Går nästan alltid bra första natten. Man börjar känna vid 2 - 3 tiden att man SKA inte vara vaken då. Hela kroppen protesterar, men vad ska man göra. Inatt blir det nog värre. Kunde inte sova längre än till 12 idag, och innan det hade jag vaknat ett antal gånger :(
Kommer att bli en lååååång natt....suck! Skönt att det är den sista sen är jag ledig torsdag. Kan jag sova ut då :)

Går här hemma snurrar och funderar på vad jag kan packa ner, men kommer ingen vart känns det som :( Skulle vilja flytta imorgon, hade jag inte behövt fundera....bara att packa rubbet! Vill ju inte riskera att packa ner något som jag kommer att behöva innan vi flyttar :( Suck suck suck

Ja ja lika bra att fortsätta annars blir det inget gjort
Kommer att bli en låååång natt på Dlc Hallsberg

Inga kommentarer: