01 februari 2009

40-års fest!!

God Kväll
Igår var vi på fest i HOK-stugan för att gratulera Micke som gått och blivit 40 år! Det blev en mycket rolig kväll. Massor av gamla jobbarkompisar från Ahlsell-tiden så det var härligt. man saknar dom ju. Maten var underbart god och vinet likaså ;) det trista med historien var att både jag och Johan skulle jobba idag så det blev ju att tänka på hur mycket man drack. Hur som helst så var det en mycket rolig kväll :) tack för det Micke & Sandra :)
Nu på eftermiddagen har jag jobbat. Gick ganska bra men jag har svårt att se att jag ska klara det där själv om en månad. Men det gör jag nog...positiva tankar ska man ha :)
Nu är det dags för mig att sova. Klockan ringer 05.10 imorgon.....puhhhh. men det blir nog znooooooooz till iallafall 05.30 hihi
God natt allesammans
Sara, Anna & jag goa och glada
Jag & Johan på dansgolvet

Standard-fest-kortet.....haha så roligt. Vems kan det vara?







Inga kommentarer: