30 januari 2009

Jobbarhelg

Hej hej


Nu har jag kommit hem från Sunne igen. Skönt att vara på hemmaplan :)

Detta är kontoret jag har spenderat min tid i Sunne på. Inte så stort men det funkar ju :) I vanliga fall när inte jag är där :) så är dom bara en person åt gången som sitter så då räcker det ju gott och väl.

Igårkväll var vi i huset och hälsade på. Kollade om det var något som vi ville köpa av dom som bor där nu och så visade dom lite hur centraldammsugaren fungerade, och tvättmaskinen och lite sånt.

Herrejösses vad jag längtar nu alltså!!! Blev ju bara mer nu när vi var där igår. Bara tre veckor och fyra dagar kvar tills vi kan börja flytta in....wiiiiiiiii

Imorgon ska vi på 40 års kalas för Micke. En kompis från Ahlsell-tiden. Trist bara att både jag och Johan har jobbhelg så det blir att ta det lite lugnt. Men det kan ju vara bra att göra det oxå hihi

Nu ska jag bädda ner mig. Ska upp och jobba förmiddag imorgon....puhh

God natt :)

Inga kommentarer: