12 januari 2009

Sjukling

Idag är jag sjuk :(
Kom till jobbet i morse efter en kämpig cykeltur i storm. Jag var helt kallsvettig, yr och illamående. Efter en och en halv timma orkade jag inte hoppas längre på att det skulle släppa, så då ringde jag min bästaste älskling så han fick hämta mig. Sen blev det hem och sova. Resten av dagen har jag spenderat i soffan. På kvällen kom syster och hämtade mig så åkte vi hem till mamma o pappa så gick jag o la mig i deras soffa istället. Tog fram Lilla Sjöjungfrun och Toy Story på VHS och drog igenom. Lilla Sjöjungfrun är nog den bästa Disneyfilmen.....lr nu kanske jag sa för mycket. Men den är iallfall väldigt bra. Häxan är läskig :)
Får se hur det blir med jobbet imorgon. Jobbar eftermiddag så jag har hela förmiddagen på mig att piggna till.
Nu ska jag bädda ner mig i soffan igen och plöja Miami Ink
God kväll

Inga kommentarer: