25 januari 2009

En dag i Handbollens tecken

Hej hej
Igår var det en riktig handbollsdag. Kl 14 var jag nere i Alléhallen för att hejja fram damerna, tyvärr så gick det inte så bra för dom som man kanske hade hoppats. Förlust mot Norrköping (tror det var dom de mötte)
Sen var det paus i 40 minuter.....efter det var det herrarnas tur att inta planen. De hade annonserat i tidningen för att få ner så mycket folk som möjligt till matchen för att den var såååå viktig. Mötte trean i serien som bara var ett poäng över dom.
Efter 10 minuter ledde Järnvägen med typ 12 mål haha, vad var det att hejja fram?? Slutresultatet blev 41 - 26.
Kl 18.30 var det dags hemma i soffan för Sverige -Frankrike. Tyvärr så blev det ju en flopp där med. Förlust! Inte roligt....
Imorgon åker jag till Sunne på lite praktik. Kommer hem onsdag. Känns sådär. Helt själv i Sunne, inte världens största stad om man säger så. Ja ja jag har med mig datan så det ska väl hålla mig lite sysselsatt.
Johan är sjuk. Han ligger i andra soffan o hostar o harklar o snuvar bläää... Feber har han oxå......uscha. Smitta inte mig vad du gör!!

Inga kommentarer: