04 januari 2009

Snabb Helg

Hej hej
Nu har helgen sprungit förbi igen och jag fattar inte vart den tog vägen. Tänkte att jag skulle hinna med sååå mycket men nej nej, inte nått gjort. Jo lite självklart men inte så mycket som det var planerat....suck!
Idag fick jag ett litet infall. Fick för mig att jag skulle testa att sy en kjol. Så det gjorde jag :) Blev faktiskt ganska så nöjd med den oxå hihi. Imponerad av mig själv att jag lyckades få ihop det. Fast den är ganska så basic, men iallafall :)
Imorgon är det jobb igen. Öva på fjärren....får se hur det går. Bra hoppas jag självklart hihi
Johan ligger och sover. Han börjar jobba kl 04 imorgon......puhh vad jobbigt. Stackarn :(
Fasiken vilket ruskigt kallt väder vi har haft i helgen. Man fryser ju näsan av sig så fort man går ut. Dagar som denna är det mindre roligt att ha en hund som måste ut...men men eget val så det är inget att gnälla om egentligen.
Nee har nog inget mer att skriva nu. Ska kanske krypa till kojs jag med. Känner mig lite hängig. Min granne festade igår och när de kom hem så var det ju skoj att dra fram Singstar......kl 05...... Det är vääääldigt tunna väggar där vi bor, så ja ni kan ju gissa hur bra jag sov. Men jag somnade om så det var lugnt. Jag skulle ju inte upp till något speciellt idag så jag överlevde hihi. Stolla säger jag bara :)
Tack för mig
Puss & hej

Inga kommentarer: