18 januari 2009

Trött trött trött

Hej hej
Söndagsförmiddag på jobbet...åh jag är så trött. Ska hit inatt oxå :( Hur ska det gå?? Känner mig fortfarande inte helt frisk. Inatt och i morse när jag vaknade hade jag ont i halsen...inte alls bra. Men jag tog en Ipren så nu är det borta....men fortfarande så trött så trött!!
Ikväll är det handboll på TV igen :) Wohooo nått att se fram emot. Igår kväll så lekte vi ju med Kuba, får se hur det går ikväll. Jag håller mina tummar för killarna :)
Snart blir man 25 oxå....har funderat på vad jag ska önska mig men jag har nog det mesta jag behöver hihi. Fast jag har kommit på nu att jag ska önska mig pengar till en ögonoperation. Det är något jag verkligen vill göra men det kostar typ 30.000 så det är bara att börja spara. Men jag kan ju önska mig lite sponsring så är jag en bit på vägen iallafall
Hej hej

Inga kommentarer: