11 januari 2009

Söndag kväll

Hej hej
Nu är det söndagskväll igen. Jag har haft ledig helg och Johan oxå. Det har varit så skönt.
I fredags var det tjejmiddag hemma hos Emma. Jätte gott var det. Vi fick paj. En köttfärs och en kyckling/spenat. Mmmm......mumma!
I lördags så blev det lite spontant att vi åkte till Kumla med Emma & Henric och åt på Sokrates. mycket gott. Massor av vin och självklart när vi kom hem så gick det ner 4 st Nyponshots
ha ha dom är ju bara för goda :) Vi gick och la oss kl 03.....puhh
Idag sov vi ganska så länge. Sen på eftermiddagen åkte vi med Emma & Henric :) till Rönneshytta och hälsade på kompisar. Dom har två små pojkar och dom är ju bara för härliga. Mycket bus blev det, och fika så klart :)
Nu är vi äntligen hemma igen och jag känner inte för nått. Bakis har jag vart hela dagen så nu vill jag bara ligga i soffan resten av kvällen. Ska upp tidigt och jobba imorgon igen :(
Det var lite update på helgen. Summeringen blev att vi har spenderat hela helgen med våra bästisar Emma & Henric...Love yaa :)
Nu ska tv:n på
På återseende
(p.s faaaaaasiken vad jag längtar till huset nu)

Inga kommentarer: