02 februari 2009

Middag

Hej hej

Imorgon är jag ledig och då ska jag ha middag med mina Underbara vänner!

Vi har hållits på sedan 2005 med middagar. Från början var det bara jag, Jessi, Cicci & Hanna som åt på lunchen innan vi skulle till jobbet på eftermiddagen. Men under åren har det avancerat till att bli på kvällarna och dessutom har Emma, Sandra, Fia, Sanna & Petra tillkommit till gänget :) Alltid lika trevligt att få träffa alla. Love you girls!

Imorgon är det alltså min tur i ordningen och jag ska försöka vara ute i god tid som jag aldrig lyckas vara ha ha. Dessutom har jag lyckats pricka in ett datum som tydligen alla kan komma på så hela goá gänget samlas hos mig imorgon. Det är inte ofta vi är alla. Ska bli mysigt.

Nu ska jag lämna datorn och joina min sambo och lilla doggi inne vid TVn. Måste komma på vad vi ska äta ikväll också...suck!

På återseende

Kram Mikaela

Inga kommentarer: