11 april 2009

GLAD PÅSK

Vilket Påsk-väder vi fick då? Oj oj...gick till jobbet i bara linne. Gick inte att ha jackan på sig. Då hade jag runnit in på jobbet ha ha

Längtar så till sommaren nu. Fast våren är ju sååå underbar oxå. Kanske nästan bättre när jag tänker riktigt ordentligt på det. man mår så bra i hela kroppen när våren kommer. Så behövligt med värme efter den låååånga kalla vintern....burrrr

Igår åkte jag, Emma & Linda in till stan och mötte upp Camilla på Pitchers. Där satt vi i några timmar och åt & drack. Drog sedan vidare till Harrys. Allt som allt en trevlig men mycket lugnt kväll. Förstår inte. Vi träffade inte en enda människa som vi kände. Konstigt, brukar man ju alltid göra tycker jag.

Taxi-resan hem var en nära-döden-upplevelse. Chauffören pratade så hetsigt med Emma så han vinglade massor på motorvägen. Jag var livrädd....ahhhhh
Underbar känsla när han tillslut stannade på Esplanaden och släppte av oss......puhhhhh

Imorgon är jag ledig igen. Kikade in vädret och det ska bli lika fint imorgon wiiiihooooo

Igår fick jag mig en tankeställare som jag inte vill skriva om här än.En ganska stor förändring i mitt liv skulle jag kunna säga att det är. En sak jag nog vill göra, men jag vet inte hur jag ska lyckas. Vet inte heller hur jag ska lyckas få med mig familjen i detta beslut. Tror att det kommer att bli en hel del motargument. Men envis som jag är så ska jag iallafall testa.

Blir det något med det så kommer det självklart att komma upp här på bloggen, men för nu så är det en sak jag håller för mig själv!

Nu är det inte många timmar kvar innan hemgång....skönt. Jag & Johan ska ha film-mys-kväll. Har inte träffats på flera dagar känns det som :( Vi ska titta på "Tillsammans" Var toklängesen jag såg den. Ska bli skoj

På återseende

Puss&Kram Mikaela

Inga kommentarer: