09 april 2009

Nu äntligen lite ledigt

Hej hej

Nu var det ett tag sedan jag skrev något. Kan vara för att jag har jobbat i ett de senaste dagarna. Har jobbat sen i fredags. Så nu har jag äntligen en väl förkänt ledig dag imorgon. Sen på lördag ska jag dit IGEN och jobba eftermiddag, ledig söndag och sen är det jobb hela veckan igen. Nej nu ljög jag, jobbar bara till torsdag. Ledig fredag och då drar jag, Emma & Maria på Ålandskryssning :) Wiiiiii ska bli så skoj.

Imorgon ska jag & några vänner in till stan och festa lite. Ska bli roligt, var tok längesen. ser jag fram emot, hoppas att det blir kanonväder oxå :)

Känns som att jag håller på att bli lite sjuk, har varit lite mosig hela veckan, halsont och huvudvärk. Får verkligen inte bli sjuk nästa vecka, lr veckan efter det. Har massor av viktiga saker på jobbet som jag INTE FÅR MISSA!!! drack lite Kan Jang nyss. Hoppas att det driver bort bacciluskerna lite ;)

Nu ska jag hjälpa mamma med maten

Hej då!

Inga kommentarer: