31 mars 2009

Skrivtorka

Hejsan!

Har inte så mycket att skriva om känner jag. Inga nya roliga bilder att lägga upp heller :(

Men lite saker händer ju. Sara, Henke, Sigrid, Kjell & Anita var här hemma och hälsade på igår. Så härligt att träffa dom igen.
Blev husesyn, fika och en promenad med vovvarna.

Zigge måste verkligen trivas i huset för han och Sigrid har funkat väldigt bra tillsammans förut med bara mindre dispyter, men igår var det andra bullar. Då jäklar försvarade han sitt revir. Lite tråkigt. Dom måste vara kompisar juu. Sigrid ska ju kanske bo här ibland!!

Imorgon åker jag och Johan till Stockholm. Vi ska hälsa på min moster Marianne. Har lovat det så länge nu men det har aldrig blivit av. Blir en kort visit. Åker hem samma kväll.

På torsdag morgon ska jag och Emma på vattengymnsatik :) Ska bli jätteskoj. Vi och tanterna hihi

Nu ska jag snart iväg och hämta min älskling på jobbet.
Sen ska jag sova inför nattskiftet

Baj baj ;)

Inga kommentarer: