27 mars 2009

Kass dag

hej hej

Igår var en skitdag. Orkar inte förklara men det hade med jobbet att göra. Suck suck suck.....känner mig värdelös!! Sen att jag har en pappa, som jag för övrigt älskar massor, som kan häva ur sig lite klumpiga saker ibland, gör ju inte självkänslan bättre!! Jag vet att han inte menar något illa men det kom ut fel. Så skönt att jag har min Johan som kan trösta mig i alla lägen. Du är bäst! *min prins*

Men mitt i denna tråkiga hemska dag kom ett glädjebesked per telefon:
- Mikaela
- Hej det är Frida på Tretton i Halmstad. Du har ju varit med i vår tävling på Internet, och du vann. Sara har dragit ditt namn här!

Hooooyaaa JAG VANN!!! Hur glad kan man bli egentligen för en liten webtävling?? jag blev iallafall superduper glad :) Ett par läckra Cheap Monday chinos till mig TACKAR!!

Det behövde jag. Efter det var jag inte ledsen längre!

Idag ska jag jobba eftermiddag. Känns piss att gå till jobbet, men det är bara att ta nya tag. Jag ska fan klara det här. Jag är en STJÄRNA!!! Så de så

Over and out!

1 kommentar:

Emmie sa...

Stor styrkekram från mig o Ville