18 mars 2009

Ännu en natt på Dlc Hallsberg

Gokväll ärade läsare. I skrivande stund befinner jag mig på jobbet. Än så länge har inte tröttheten smygit sig på. Fick ganska så bra med sömn idag så detta ska nog gå bra....peppar peppar...

Idag har vi varit ute i det helt underbara vårvädret i stort sett hela dagen. Först tog vi en promenad i spåret med Lilleman, sen hem och lassade in ved från boden till källaren. Jag gick och hackade lite trädgården för att få bort all trälig is. Vill ju få bort den hemska vintern nu!!!

Sen promenerade vi upp till gamla lägenheten och hämtade Johans cykel. På vägen dit hoppade vi in till Zigges uppfödare och tittade på hennes nya valpar. Ohhh myyy goood dom är så söta. Speciellt den som inte är såld än....lilla Zkorpan.......tänk om hon kunde bli min!! Men det går inte jag vet.....men iallafall.

På kvällen var det tjejmiddag hos Petra. Så härligt att få träffas o skratta lite tillsammans. Så glad för våra små träffar. Tacogratäng stod på menyn & jösses så mumsigt det var :) Det gjorde du bra P!!

Hoppas på samma väder imorgon

Kramar Mikaela

Inga kommentarer: