19 mars 2009

Bilder från huset

Hej hej

Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder från huset. Kanske finns någon som är lite nyfiken ;)

Ingenting är renoverat, vi har bara flyttat in och ska känna lite på vad vi vill ha för färger o tapeter överallt. Vissa är jag helt nöjd med och andra lite mindre nöjd med om man säger så!

Den trånga entrén Gästerna får köa för att komma in :)
Vardagsrummet


Andra delen av vardagsrummet

Köket

Sovrummet

Sovrummet

Hallen på övervåningen


Lilla sovrummet på övervåningen


Så ser det ut i stora drag :) Kanske kommer lite mer bilder efterhand som vi gör om med färg och sånt. Nu ska jag ner och titta på film med mina älsklingar.
Imorgon bär det av till Säfsen. Härligt. Hoppas det underbara vårvädret håller i sig :)
Kram Mikaela

1 kommentar:

Emmie sa...

Mysigt värre....Ha de så trevlig i Säfsen, och jag hoppas oxå på att vårsolen tittar fram.

Kram