10 mars 2009

Länge sen

Hej hej

Nu var det väldigt längesen jag skrev här på bloggen. Har liksom haft lite annat för mig.

Flytten är KLAR!! Woho och jag trivs jätte-jätte-bra.
Älskar mitt lilla hus :)
Hade semester förra veckan och det var verkligen välbehövligt. Så skönt att ha ledig så man kunde koncentrera sig på att komma iordning med allt här hemma. Men nu är det roliga slut och jag är tillbaka på jobbet.

I helgen tog vi en tripp till Göteborg. Jag hade köpt biljetter till Bo Kaspers Orkester till Johan i Alla Hjärtans Dag present och det gick av stapeln denna helg. Jag lyssnar inte på dom egentligen, har aldrig tyckt dom varit bra, men Johan älskar dom så då tyckte jag han var värd det hihi

Men tänka sig...jag tyckte faktiskt att dom var jätte bra. Iallafall dom flesta låtarna. Fast det mesta låter väl bra live kan jag tro. Bo Kaspers ställde ju iallafall inte in sin konser ha ha

Nu ska jag gå upp och göra någon nytta innan jag ska iväg till work

Hade gött

Kramar Mikaela

1 kommentar:

Emmie sa...

Så nyfiken på huset! Måste upp lite bilder eller att vi får komma och hälsa på..=) Grattis till huset än en gång =) De e så himla roligt. kram