25 mars 2009

Hej hej

I helgen var vi iväg till Värmland med våra vänner Micke & Sandra + deras två barn och vår lilla Zigge så klart. Vi hade det jätte mysigt. Åkte skoter och skidor, god mat och busiga ungar hihi

Det som sabbade hela helgen var att jag åkte på Vinterkräksjukan på lördagskvällen och det, mina kära bloggläsare, önskar jag inte till någon i hela världen. Inte ens min värsta fiende!! Det värsta jävla skiten jag har varit med om....uscha!! Men nu är jag bättre och ska jobba igen.

Här följer några bilder från helgen

Jag redo att inta backarna ha ha. Inte klokt vad jag ser duktig ut :)
På väg upp i liften
Tog en liten utflykt med skotrarna. Jag skulle posa på en och då ramlade Emil omkull precis bredvid. Ser ut som jag har prejjat ner honom. Jätte rolig bild

Sötaste lilla Wilma i hela världen. Jag är kär :)

Inga kommentarer: