29 april 2009

Stegtävling och ljusparty blandat med jobb

Hej hej
Helgen som var gick fort fort fort, fast jag var ledig från fredag. Vad har då hänt?

Jo i fredags grävde vi äntligen upp en av rabatterna på framsidan. Jätteskönt att få bort den där jäkla vinter grönan.
På lördagen var vi inne på Marieberg, Bauhaus, och köpte kantstenar till rabatten :) Sen på kvällen åkte Johan och jobbade. Jag och Zigge följde med mamma o pappa till Björn & Gunvor. Hon lagar så god mat så dit följer jag mer än gärna med hihi

Söndag hade jag ljusparty här hemma. Av 25 inbjudna kom 13 :) Ganska så bra tycker jag. Det räckte för det var precis så vi fick plats. Försäljningen gick jättebra så jag fick en mycket uppskattad bonus. Det tackar jag alla för!! Superkul att Ni ville komma hem till mitt lilla hus :)

Nu ska man bara gå o vänta två veckor på att ljusen ska behaga komma. Tar så lång tid, men den som väntar på något gott...

I måndags var det min första egna tur på fjärren. Ahhh det var nervöst, men gick strålande. Var ganska så trött när jag kom hem, varit på helspänn hela arbetspasset hihi. Igår var jag mycket lugnare.

Igår började Steg-tävlingen på jobbet. Alla som har anmält sig har blivit indelade i lag och fått varsin stegräknare. Så nu är det bara att börja gå!! Vissa är helt galna, jag tar det som det kommer men har iallafall börjat gå till jobbet. Bara det är nästan 7000 steg

Nu ska jag ner och äta frukost sen GÅ med Zigge och sen ska jag kanske till Marieberg. Jobbar natt så jag har nästan hela dagen ledig woho

Ha de gott alla
Kramar Mikaela

Inga kommentarer: