18 juli 2009

Jobbelijobb

Hej hej

Denna helgen är det jobb för min del...och för Johans. Vi har haft sådan tur att vi har samma jobbhelger, det är skönt. Fasiken vad trist det skulle var annars! Det är ganska lugn helg...gjorde eftermiddag igår, förmiddag idag och eftermiddag imorgon. Så lördagskvällen är ju inte helt sabbad. Sådana helger gillar vi!

Har spanat in ett par gryt underlägg som en kompis har länge nu...tycker dom är så himla fina. Igår tog jag tag i det och beställde dom :) Tack för inspirationen Emmelie!

Här om kvällen var vi hemma hos E & H. Jättemysigt, var så längesen sist. Blev bjudna på Portergryta (tror det stavas så) åhh gud så gott det var :) E du vet vad vi gillar hihi. Dom hade köpt ny bil. Superläcker. Blev riktigt avis. Vill oxå byta bil! Inte riktigt läge nu när Johan är varslad tyvärr.

Känns konstigt när E inte dricker. Svårt att fatta att hon är gravid...men superkul! Många som ska ha barn nu...nära vänner, jobbarkompisar, överallt hihi. Skulle ju ljuga om jag sa att man inte själv börjar längta efter det. Men jag vet inte, får väl se när det blir...men tänk vad mysigt det skulle vara :)

I dag efter jobbet ska jag hem och städa lite i garaget. På söndag kommer en släpkärra med möbler anlända från Halmstad :) Då är det bra om det är gjort. Sen kanske det blir lite målat i vardagsrummet oxå. Johan ska slamma sin grill. Mycket att grejja med nu.

Trevlig helg!

Inga kommentarer: