28 juli 2009

En snabb helg


I helgen var vi i Göteborg tillsammans med min syster M och svåger R. Superskoj och mysigt. Vi sov hemma hos storebror i hans lilla lilla lägenhet. Men finns det hjärterum så finns det stjärterum hihi
Vi åkte ner på fredag efter jobbet så vi var där runt 18-tiden. M & R hade redan åkt på morgonen så de hann med lite shopping. Det blev ut på stan och leta på en ute servering som inte var fullsatt. Blev en grekisk som var superbra!

På lördagen var det Liseberg (lönehelg mitt i semestertider) Japp precis så mycket folk var det!! Pisstråkigt men men hade man väl räknat med.

Sen åkte vi hem lördagkväll. Söndagen spenderade vi med att måla klart TV-rummet. Det blev så jäkla fint när det blev vitt. Oh my god vilken skillnad Ska lägga ut för- och efterbilder någon dag.

Idag har jag haft en riktig skitdag på jobbet. Känns som jag suttit i telefon konstant. Så trött i huvudet bär jag kom hem så jag fick lägga mig och vila en stund. Blev tyvärr lite för lång vila så vi får se när jag somnar ikväll.

Nu måste jag få i mig lite mat innan jag svimmar

Inga kommentarer: