01 augusti 2009

Godmorgon!

Hej hej

Sitter på jobbet. Har cirka 2 timmar kvar innan jag får åka hem och sova :) Sköööönt! Ska vara tillbaka här kl 14.45 så det blir inte mycket till dag imorgon inte. Men men...sådant är livet som Fjtkl i Hallsberg!

Igår (lr nu blir det ju faktiskt i förrgår) skulle jag åka in till Örebro för att dels hämta ut nya linser och dels för att kolla lite på Entré (inredningsbutik) om jag kunde hitta något fint till vårt ny målade TV-rum. På vägen lämnade jag Zigge i Kumla hos svärföräldrarna. Medans jag ändå var där tänkte jag att jag skulle passa på att titta in i Kumlas nya lagerbutik (Ruma) Jag säger bara det....vilken tur att jag gjordet :) Vilken underbar butik!! Vem behöver åka hela långa vägen till örebro när det finns en mycket bättre butik i Kumla? Fick massor av grejjer för en superbillig penning :) That me like!

Hamnade där igår igen med Johan och då blev det ännu mera inhandlat :) Wiiihooo vilken bra affär. Nu borde jag få rabatt så mycket reklam som jag ger dom hihi

Längtar till nästa helg. En ledig hemma helg med mina killar....ska bli skönt!

Nu ska jag lägga lite tågvägar och snart blir det SÄNGEN!!

Inga kommentarer: