30 augusti 2009

Myskväll


Hej hej
Igår var vi inne i Örebro och åt på Grekiska Kolgrillsbaren och gick sedan på bio...Harry Potter och Halvblodsprinsen!
Betyg för kvällen blev faktisk 5 av en skala på 1-10 Varför? Jo restaurangen var jättefin och mysig och personalen var jätte trevlig men maten var väl sådär. Grillspetten kändes som färdigköpta från typ Lithells, och klyftpotatisen var sådan där man kan köpa i påse på ICA. Inte riktigt vad man hade väntat sig för 150 kr?? Det var ju gott och så men ni fattar....det ska ju kännas att man är på restaurang....inte som en vanlig kväll hemma med pås-potatis!!
Bion var ju faktiskt oxå en besvikelse. Varför göra en hel film på hela 2 ½ timma som inte handlar om någonting?? Vi kanske är knäppa men vi trodde faktiskt att detta var sista Harry Potter-filmen men inte. Så vi var lite chockade när vi gick därifrån. Denna film var nog sämst av alla i serien.
Nu sitter jag på jobbet och betar av mitt första pass för dagen :( Slutar 13,00...då blir det hem och äta lite och ev. måla vidare på min skänk. Underdelen är klar och står redan uppställd uppe i matsalen. GRYMT fin blev den :) Är så jäkla nöjd!! Bilder kommer när hela är klar. Tror den blir det imorgon :)
Sen blir det att sova i några timmar och 21,30 skall jag åter infinna mig på Dlc H.....tungt
Nu är det iallafall bara två timmar kvar på första passet....hoppas det går fort
På återseende

1 kommentar:

mvanvreten sa...

Ser mycket fram emot bilder på skänken du pysslat med!