02 augusti 2009

En ny skänk :)

Hej hej

Igår hittade jag denna underbara skänk på blocket. Den fanns kvar så nu är den bokad. Ska hämta den på tisdag i Degerfors :) Jag ska måla den vit och byta knoppar på den. Uj uj uj så fin den kommer att bli då. Längtar tills den är klar. Kommer säkert svära över att det är jobbigt att måla men det får jag ta. Det kommer att vara värt det tror jag. Självklart kommer det att komma bilder när den är klar :)

Sitter på jobbet. Skövde banan. Lugnt och skönt (peppar peppar) Slutar 21.45 puhhh. Får inte vara ledig fören på tisdag. Det är sju dagar i streck jag jobbar. Inte roligt någonstans. Känns faktiskt väldigt tungt. Men men bara att bita ihop för sen är jag ledig fredag-måndag :) Det är jag värd!!

Imorgon är det handbollsträning. Hmm känner mig inte jätteladdad men det kommer säkert bli roligt när jag väl är där. Efter ska det vara spelarmöte så vi får väl se hur många som dyker upp. Många förhoppningsvis!

Nu åter till panelen

Inga kommentarer: