25 augusti 2009

Helgens bravader

Hola!

Helgen susade förbi i en väldig fart. Fredagen gick förmiddagen åt till att sova efter nattskiftet. Sen blev det att umgås med familjen som var samlad för den kommande 50 årsfesten. God mat och dryck blandat med planering inför morgondagen. En härlig kväll!!

Sen på lördagen var det förberedelser för hela slanten och kl 18 anlände gästerna. Sen var det full rulle fram till kl 02.30 när de sista motvilligt fick sätta sig i bilen för hemgång :)
Mycket lyckad och rolig kväll. Mitt bus till mamma var mycket uppskattat av både henne och gästerna tror jag hihi
Men oj så trött jag var på söndagen...tog på krafterna att jobba hela kvällen.
Kanske lägger upp lite bilder från kvällen senare.

Nu har alla åkt hem igen och det är bara som vanligt allting :( Lite deppigt men men, dom kommer ju igen :)

Annars känns det som jag är nere i en down-period i livet. Inget känns riktigt roligt. Det mesta är faktiskt bara jobbigt...vilken är riktigt pissigt. Vill inte må såhär :( Hoppas hoppas det vänder snart. Tar på krafterna att gå och vara sur hela tiden. Alltid så mycket som behöver göras men det blir aldrig gjort. Tiden räcker inte till. Eller jo det är klart den gör, men ibland orkar man inte ta tag i saker.

Suck....ska inte vara så jäkla negativ....men ibland så....ja det bara blir...

Nu måste jag svänga ihop något att äta (suck) för jag ska snart iväg och jobba (suck)

Nästa gång jag skriver hoppas jag att allt känns lite bättre

Adios amigos!

Inga kommentarer: