14 augusti 2009

Bara några timmar kvar

Hej hej

Nu är helgen inte långt borta :) Dessutom är det fint väder...underbart!

Nu på eftermiddagen kommer en klasskompis från Ängelholm till Hallsberg för att hälsa på. Hon ska först upp till jobbet (där jag är nu) och sedan följer hon med hem på lite fika. Ska bli så roligt att träffas igen!

Ikväll vet jag inte riktigt...hemmamys med mina två killar kanske? Aldrig fel

På lördag kommer mammi & pappi hem från Italien. Pappa sa att han skulle hänga en skylt runt halsen med sitt namn på så att jag skulle känna igen honom...han kommer att se ut som en pepparkaka. Varför ärvde jag inte dom generna?? Hmm.... Dom har haft 35 + och inte ett moln på hela veckan. Inte alls avundsjuk....nej nej...inte jag inte...




Italien vs. Sverige

Inga kommentarer: