03 augusti 2009

Bilder

Här kommer lite bilder som jag lovat :)


Först är det för- och efter bilder från TV-rummet! Ser inte ut som samma rum längre. Vi ju dessutom möblerat om och bytt tillbaka till vår gamla TV-bänk. Vilken klar förbättring!

Sen har jag ju gjort reklam för nya lagerbutiken i Kumla och här kommer bild på ett av fynden. Det här superfina bordet för bara 134 kr!!!!!!!!!!!!!!

Dom söta gryt underläggen har kommit och har nu en given plats i köket

Superfint eller hur?

Har även köpt en ny väggalmanacka. Mamma har alltid haft en sådan här så länge jag kan minnas. Vet att vi syskon brukade alltid tjivas om vem som fick byta blad när det var ny månad. Precis som när man tjivades om vem som skulle få tända ljusen i adventsljusstaken varje söndagsmorgon :)

Jätte fina bilder i den från olika landskap. Vet att jag alltid har blivit besviken dom FÅ gångerna som mamma faktiskt har haft en annan almanacka. Nu har jag min egen :)

Det var det. Återkommer med mer bilder när utemöblerna är färdigmålade och även skänken :)


2 kommentarer:

Emmie sa...

Va fint de blev =) roligt att få göra om lite! Kram

Mikaela sa...

Ja verkligen superkul. Mycket jobb men bra blev det :)