30 augusti 2009

Beroende


Hej hej
Japp jag är fast i träsket. Beroende-träsket....trodde aldrig jag skulle hamna där men det gjorde jag :) SALLADSÄRTOR!!! Dom kom in i mitt liv för ungefär ett år sen. Sedan dess har det bara trappas upp.........detta måste vara det bästa beroendet någonsin?? Att vara beroende av en grönsak??
Min bästaste underbara kille var så gó och åkte och handlade åt mig när jag var tvungen att sova innan nattskiftet. Skrev en lista med det jag ville ha till matsäck. Han skulle bara lämna påsen innanför dörren och sedan dra till Kumla för att träffa en kompis. Så jag gick och la mig....ställde klockan på 20,30 så att jag precis skulle hinna svänga ihop något att äta innan jobbet.

Vaknar helt snurrig 20,30 av att Johan kryper ner i sängen och kramar mig. Fattar ingenting...är det natt?? Var är jag?? Ska jag gå upp nu?? Just ja....jag ska jobba.... helt snurrigt!!
Visade sig att han åkt hem tidigare från Kumla och dessutom hade han köpt med världens godaste pizza och en STOR CocaCola....åhhh så underbart. Bara att gå upp och klä på sig och maten var serverad :)
Dessutom hade han köpt med en äppelcider och sockerärtor till mig som en liten överraskning :) Hur glad kan man bli??
DU ÄR UNDERBAR JOHAN!!! ÄLSKAR DIG!!! ♥

1 kommentar:

mvanvreten sa...

ja, en fantastisk man hör jag!