04 november 2009


Har varit och sett This is it med Sara & Henke. Underbart! Han är ju bara så bra! Känslan jag får i kroppen när han sjunger går ej att beskriva. Han var (och är) fantastisk helt enkelt.

I helgen var med Emma & Henrik till Stockholm (förlåt Marianne att vi inte hälsade på dig men tiden räckte inte till...ska komma en annan gång och ägna all min tid till dig jag lovar) vi var och såg Hairspray. Oj så bra den var. Mycket fart och härlig musik. Bra spenderade pengar!

Nu har jag även fått hälsa på Emmas lilla bebis i magen.....åhh så underbart!

En del förändringar är påväg in i mitt liv....ska bli så skönt. Jag räknar ner dagarna! En av dom är naturligtvis min ögonopeation som snart närmar sig....spännande! Ska bli så skönt att kunna se utan dessa linser och glasögon :)

Just nu försöker jag kämpa mig igenom natten på jobbet. Den började ju inte så bra kan man säga, men nu har det lugnat ner sig så jag hoppas att det håller sig så iallafall fram till 06,30 för då ska jag hem till min säng :)

Ha en skön natt alla ni som får spendera den i sängen

Kramar Mikaela

Inga kommentarer: