08 november 2009


Idag är det min och Johans dag! För 6 år sedan blev vi ett par, och jag tror att det var den mest nervösa och knäppaste dagen i mitt liv. Kan fortfarande tänka tillbaka och bli lite smått chockad över vad som hände den där dagen :) Men jag tittar tillbaka med ett leende!

6 år låter faktiskt som för lite, jämfört med hur det känns. För det känns som att jag har känt dig hela mitt liv.

Vi har verkligen våra upp och ner, och fan va arg jag kan vara på dig emellanåt, men när allt kommer omkring så är jag så glad att ha dig vid min sida. Du förstår mig och stöttar mig i allt jag gör. Du kan alltid trösta mig när jag är ledsen, och du kan verkligen få mig att brista ut i skrattattack så tårarana sprutar! Jag är lyckligt lottad för jag tror inte att alla par har så roligt som vi...för roligt har vi!! Kommer du ihåg vindrutetorkaren?

Tack sötnos för att du finns, och att du orkar med mig när jag har mina mindre bra stunder!

Jag älskar dig!

PUSS!

Inga kommentarer: