22 november 2009

Sunday oh lovely sunday


Nu blir det glasögon för hela slanten resterande dagar fram till dagen D. Blir mer och mer nervös för varje dag. Tänk om något går fel? Tänk om det blir värsta infektionen och allt går åt h-vete? SJÄLVKLART INTE....men tänk om? Alla jag har hört talas om är super duper nöjda och allt har gått kanonbra. Om min jobbarkompis kunde göra det för 14 år sen och det gick bra borde jag kunna komma undan med en perfekt operation nu!

Har lyckas fördriva 30 minuter här på jobbet. Det är sååå lugnt...ska inte komma något tåg fören runt åtta snåret. Men nu ser jag att örebro skickar på ett tidigt tåg så jag får väl ta hand om det då :)

Jobbar till kl 13 idag sen så ska jag ner och titta på dammatch i Alléhallen. Efter det blir det nog kanske även herrmatch. Kvällen spenderas nog hos mami & papi :)

Nu ska jag äta lite frukost :)

Ha en trevlig söndag alla Ni. Det ska jag försöka att ha

1 kommentar:

mvanvreten sa...

jag gjore för drygt ett år sen och är supernöjd! inte ont, ingenting konstigt faktiskt!