20 november 2009

Natt på Dlc

Hej hej

Idag har varit en stressig dag. På förmiddagen så klippte vi lilleman så han inte ska se ut som en grå boll när vintern är slut. Blev så fint så, men oj va jobbigt det är.

Efter det drog vi till Kumla och åt lunch och lämnade av skrutten hos "farfar". Hem igen och då ar det dags för mig att sova lite så jag skulle orka med natten på jobbet.

När jag vaknat igen var det att slänga i sig lite mackor och sen ner till samlingen för hemmamatch mot Hallstahammar. Den slutade i vinst till oss 23-12 :) Jag gjorde ett mål och det känns väl okej. Borde ha satt några fler skott men jag ska var nöjd att jag gjorde nått.
Efter matchen snabbt hem och hoppa in i duschen och slänga i sig mat och iväg till jobbet....puhhh

Nu ska jag jobba natt, hem sova och tillbaka igen för att göra eftermiddagen :( Sen på söndag är det förmiddag. Suck suck suck...
Känns tungt men man måste ju jobba för att leva, bara att bita ihop och köra!!

Annars då? Jo veckan har varit bra. I tisdags var det tjejmiddag igen hos Cicci denna gång. God mat och goa vänner....bra kombo :) Efter det så blev det en mysig långpromenad med grannen och hundarna. Tack S hade jätte roligt!

Onsdag var jag i Åsbro på ljusparty. Längesen jag var på det nu så det var väldigt roligt. Längesen jag träffade värdinnan oxå så det var skoj det med ;) Efteråt blev det en sväng till Mc Donalds med E & J

Torsdag var jag ledig och fick massor av grejer gjort...skönt. Sånt där skit som man inte orkar ta tag i när man jobbar. Nu ser jag fram emot min långledighet nästa helg.

God natt och sov gott alla som får :)

Inga kommentarer: