27 augusti 2010

Händer inte mycket

Hej hej!

Har varit lite dött på uppdateringsfronten jag vet, men det händer inte så mycket skoj just nu, jag jobbar mest hela tiden. Är mitt i den där hemska 8-dagarsveckan som jag bloggade om för ett tag sen. Fokuserar bara på att ta mig igenom.

Men lite roligheter händer ju, vi håller på att bygga garderob i sovrummet. Skjutdörrar :) blir mycket bra, men problem har uppstått så just nu har snickaren (johan) inte så mycket motivation. Men det löser sig.

Igår var jag hemma hos Frida och lilla Maja :) det var väldigt roligt att ha en liten tjejträff. Ska bli fler :)

På måndag ska jag ha tjejmiddag och då tror jag att vi ska få träffa en ny medlem :) lilla lilla Charlie!! Hoppas att han är med!

Snart är det bara 1 vecka kvar till tjejmilen, och fy vad dålig jag har varit på att träna inför det. Springer typ bara 1 gång i veckan. Tänker att jag ska göra det oftare, men så blir det aldrig av :( dåligt Mikaela, dåligt! Får skärpa mig nu sista veckan. På onsdag kommer nog Sara & Morgan hem till oss, då ska vi nog ta några varv i spåret och sen en bit mat. Det ska bli mysigt!!

Trevlig helg alla läsare ;)

Kram o hej




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: