04 augusti 2010

Känner mig naken :(

Jag glömde min älskade mobil i bilen när Johan skjutsade mig till jobbet....aj aj aj. Min skatt, my precious. Känner mig helt naken, tom, glömmer bort mig hela tiden och tänker ta fram den och pilla lite med den, men nej det går ju icke. Känns som att just idag när jag glömt den, kommer massor av folk att vilja ha tag på mig. Jag kommer missa massor av viktiga sms och massor av viktiga samtal.... Jag är skadad!!!! Herregud detta är inte bra alltså, skärp dig Mikaela, det är bara en mobil!! Men tänk om världen går under och ingen kan ringa till mig och berätta det? Det är ju ett problem ;)

För att tänka på något annat kan jag ju längta till lördag..... KENT-konserti Göteborg......Whhiiiiiii va härligt


Hoppas ni har en fin onsdagskväll allesammans, tillsammans med era mobiler hihi

ADIOS AMIGOS!

Inga kommentarer: