14 augusti 2010

KENT


Jag har ju glömt att berätta om helgen i Göteborg.

Det var nog den bästa helgen jag haft på länge. Helt fantastisk helt enkelt. Vi åkte från Hallsberg på fredagseftermiddagen. Kom fram runt 18 och åkte hem till bror. Vi var ute och åt på kvällen, gick till en pub och drack lite, och sen drog vi vidare till en krog där V jobbar. Vi var ganska trötta allesammans eftersom vi hade jobbat, så det fick bli en lugn kväll, vi ville ju även vara laddade för lördagen. Vi kom i säng runt 2.


På lördagen åt vi en sen fruktost och sen gav vi oss ut på stan för att möta upp två av brors kompisar från Halmstad. Vi åkte Paddan (superkul) och åt lunch. På eftermiddagen mötte vi upp Johan som hade rast i Göteborg i två timmar. Det blev en snabb fika och sen begav vi oss hem till bror igen för att göra oss klara till kvällens nöjen :)


Konserten då? Den var helt MAGISK. Har aldrig sett något så bra. Jag har ju sett Kent tre gånger nu, och detta var ju helt klart den bästa. Jag fick en tokbra plats, så jag såg hela konserten, bra låtar, och en helt underbar avslutning. Kunde inte önska mer, jo kanske att jag haft en tidsmaskin, så jag kunnat åka tillbaka till de där sista 10 minutrarna av konserten när jag ville.


Efter Kent åkte vi hem till bror igen och "mellanfestade" lite. Sen vidare till krogen där V jobbar, och sen stannade vi där resten av kvällen. Vi drack, dansade, skrattade och hade så jävla roligt. Den nya dansen jag lärt mig är ett guldkorn. Storebror du är grym på den, skrattar så fort jag tänker på de!!

Vi kom inte i säng fören runt 4 på morgonen.


Söndagen blev lugn, en mycket sen frukost, lite fika på det, en runda på stan och sen tåget hem. En perfekt helg i Göteborg. Tack M, V, M, R, E & S!!!


Lite bilder kommer senare!
(Bilden som är med i detta inlägg har inte jag tagit. Den har jag lånat från Rockfoto.nu)


Nu är det bara 45 minuter kvar att jobba, wiiiihoooo


Inga kommentarer: