26 mars 2011

Lovely

Gårdagen blev en helt perfekt dag. Nej nu tog jag i...perfekt var att överdriva :) men en himla bra dag iallafall :)

Åkte hem till Frida & Maja på förmiddagen. Vi lekte lite med Maja innan vi tog på oss och promenerade upp på stan för att luncha på Sveas. Efter det blev det en snabbis in på skoaffären bredvid. Ja där hittade man ett par superfina Vagabondskor på rea. Dom fick följa med hem för ynka 99 kr :) perfekt!

Efter det gick vi hem igen och fikade lite medan Majis sov middag. Frida bjöd mig på den godaste saften någonsin :) hennes mormors hemmagjorda :) Frida var så gullig så jag fick en flaska att ta med hem...underbart underbart!! Tack snälla söta du.

När Johan kom och hämtade mig drog vi en sväng till Marieberg för jag behövde desperat köpa strumpor, och så ville jag även köpa ett par nya koppar jag suktat efter ett tag. Min underbara Johan betalade kopparna så jag kunde lägga de pengarna på något annat fint :):):) det blev en myyyyyysfilt från Chili som jag har velat ha jättelänge.

Resten av kvällen klippte vi Zigge vårfin, tittade på tv, och jag somnade lycklig under min filt redan kl 21 :) det är inte lätt att vara gravid hihi

Idag ska vi först hem till min kusin och fika på förmiddagen, sen ikväll får vi finbesök från Ölmbrotorp <3

Har inte stigit upp än, men detta kommer bli en minst lika bra dag tror jag :) ser ju att solen kikar in genom våra persiener. Kan inte bli en bättre start :)

Puss och kram på er!!

Mikaela



Filten :)


Skorna :)


Kopparna :)


Saften :)


och en nyklippt lillskrutt i morgonsolen :)

Inga kommentarer: