15 juli 2011

Baking

Idag hade jag planerat att fylla upp frysen med bakverk. Morotskaka, kolakakor och muffins eller kärleksmums...kunde inte bestämma vilket av de två sista. Jag hann bara med att göra morotskaka...sen var det dags att fixa lunch, och efter det var jag helt färdig. Min rygg oxå, den protesterar vilt mot att jag ska röra mig något mer idag :(
Jag får ta det andra imorgon, när Johan, pappa och Alex (min kusin) fixar med källardörren :)

Nu sitter jag hemma på mammas och pappas altan och väntar på att de ska komma hem. Jag och mamma ska fixa klart en sak till bebben :) det sötaste jag sett, som mamma har virkat!! Bild kommer när det är klart. Blir nog att packa ner i BB-väskan ;) blir ni nyfikna??


Zigge väntar tillsammans med mig här på altanen

Mikaela

Inga kommentarer: