04 juli 2011

So we meet again

Hej där!

Nu var det ett tag sen jag la någon energi på denna lilla blogg. Jag kan inte riktigt släppa taget om den, fast jag inte lägger någon som helst tid på den. Jag gör ju små comebacker då och då ;)

Sist jag skrev var den 25 april :) Vad har hänt sen dess? Ja, några dagar senare blev jag inlagd på USÖ för Njurbäckeninflamation :( Det var mindre roligt. Efter det var jag sjukskriven i två veckor, jobbade en vecka och blev sedan sjukskriven igen, pga att jag inte hade återhämtat mig helt efter infektionen. Var galet trött och sliten. Så jag blev sjukskriven fram till semestern, som tog slut igår! Så idag går jag på föräldraledigheten. Det känns ju helt galet haha.

Om 3 ½ vecka ska lilla pyret titta ut :) Jag/vi längtar så himla mycket efter honom/henne!! Ska bli så spännande, mysigt, omtummlande, härligt, jobbigt, galet, underbart.....ja allt på en gång!
Allt här hemma är förberett, förutom några små detaljer. Ska köpa en ny madrass till vaggan, lite blöjor och sådant där kan ju vara bra att ha hemma, men annars är det mesta klart. BB-väskan ska packas ihop oxå! Har börjar lägga fram vad som ska packas ner....tycks inte komma längre än så :) Vet inte varför....det har legat framme länge nu, men att packa ner det kanske känns för definitivt? Jag vet inte vad det är som hindrar mig haha. Men den här veckan ska jag se till att det blir klart....kan ju för fasiken hända när som helst nu.....ahhhhh........

Vi måste se till att få hit en rörmokare oxå! Vi ska ta bort vår duschkabin och ha vanligt duschdraperi istället, annars får vi inte plats med skötbordet. Det är verkligen något jag vill ha klart innan loppan kommer hem. Får jag oxå försöka fixa i veckan...jag har ju all tid i världen, men tyvärr inte hur mycket ork som helst.

Mina fötter och händer har börjat svullna. Mina fingrar är helt stela, och fötterna känner jag inte igen....det är någon annans fötter jag ser när jag tittar ner haha. Knubbiga tår och inga anklar. Dom där fotknölarna man brukar se på insidan av foten/ankeln existerar inte :( Ser helt hemsk ut!! Jag har gått upp 11 kg....hoppas det inte blir så ruskigt mycket mer än så, det räcker gott och väl tycker jag.

Jaha det var det.....bjuder på några bilder oxå.....för det är ju alltid så kul att titta på på andras bloggar hihi

Ha en fin sommar....får se om det blir något mer inlägg här. Lär ju ha arslet fullt fram igenom ;)

Många kramar Mikaela








Inga kommentarer: