28 mars 2012

Duktig mamma

Hej!

Idag började vi dagen med att promenera ner till Öppna Förskolan för att leka med Malin och Tyra. Första gången vi var där, och det var faktiskt riktigt kul.

Efter set gick jag och handlade på Ica och sedan vidare till Apoteket. Var tvungen att köpa nya "pipetter" till Mia's nässug :) Hittade en liten fyndlåda och köpte två haklappar och två skedar till pluttan, perfekt!!

När vi kom hem så lagade jag mat till mig OCH MIA!! Nu är jag en sådan här duktig mamma som jag vill vara, som lagar egen mat till mitt lilla barn :) Spagetti och köttfärssås. Har kompisar vars barn inte har velat ha det mamma lagar till dom, så lite orolig var jag ju att hon inte skulle vilja ha, men det var inga problem :) Min duktiga Mia!!

Sen fick jag en paus när Mia sov i nästan 2 timmar. Skööööönt. Nu har vi badat ( ja vi, jag blir minst lika blöt som Mia när hon badar)
Nu återstår bara lite bus, sen blir det välling och godnatt för prinsessan. Imorgon ska vi skaffa en present till en söt liten tjej som föddes för en vecka sen. Vi ska få träffa henne på fredag, kan knappt vänta :)

Tack för mig (och Mia)!!

Kram och godnatt

Mikaela



Inga kommentarer: